Ételérzés - Főzz érzésből!

Rólam

Rólam

2017. március 07. - Kriszti Ételérzés

rolam2.jpg

Kriszti  vagyok blogger, fotós és ételstylist. Szenvedélyem a főzés, az utazás és a fotózás.

Szeretném minél több emberrel megszerettettni a főzést és megmutatni, hogy élvezettel, szenvedéllyel is lehet egyszerű, de nagyszerű ételeket készíteni, csak ismerni kell az alap technikákat és az alapanyagokat.  A főzés ugyanis az egyik legjobb dolog a világon! Imádom érezni az illatokat, élvezni az ízeket, megcsodálni a látványt, ami a tányérra kerül.

"A boldogság a konyhában van! " - ezt írta Paul Bocuse a gasztronómiai szakkönyvébe, amikor dedikálta nekem.

A konyha az élet színtere, itt zajlanak az események, itt érzed az illatokat, látod a természet adta alapanyagokat. Az én célom, hogy élvezd az itt töltött időt, mitöbb, imádd! 

A gasztronómiához szorosan kötődik az utazás az életemben (erről egy másik blogban,  itt találsz információt) . Szinte kivétel nélkül úgy tervezzük az útjainkat, hogy az főzéssel, finom ételekkel, helyi gasztronómiai kultúrák, piacok, alapanyagok megismerésével is teljen. Imádom felfedezni a világot, egyszerűen annyira gyönyörű és annyira sokszínű, hogy emellett nem tudok elmenni szó nélkül. Az ételek, a kultúrák, a tájak mind azt bizonyítják, hogy egy csoda, amiben élünk.

Az élet számomra egyfajta harmónia és nyitottság, mindenre, ami szép, eredeti, természetes, sokszínű. 

 Több, mint 6 éve fejlesztek recepteket. Dolgoztam többek között a Dining Guide-nak, A Mi Otthonunknak, a Kiskegyed Konyhájának, a Blikk Konyhájának, számos egyéb nyomtatott és online magazinban jelentek meg gasztronómiai cikkeim, receptjeim az elmúlt 8 évben. Szerepeltem a TV Paprika műsorában is.

8 éve blogolok és az eltelt idő alatt sikerült megismernem az igényeket, problémákat, nehézségeket. Legtöbbel magam is szembesültem az életem során, így saját tapasztalatból merítkezek. Neves séfek konyháiban jártam és a legjobb nemzetközi szakkönyvekből tanultam meg a főzés titkait, praktikáit, technikáit és ültettem bele a mindennapi főzésekbe és ennek mentén alakítottam ki az online tanfolyamomat. 

amio03_kepek.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://fozzerzesbol.blog.hu/api/trackback/id/tr4512321063
süti beállítások módosítása